FarmSight Services

Farmsight

 

Proaktiv support, der sikrer dine resultater.

Hvis du har det lige som os, bryder du dig ikke om overraskelser. Specielt ikke med henblik på dine maskiners tilstand. For det kan betyde udgifter, mistet produktivitet og mindre rentabilitet. Så lad os springe overraskelserne over. Baseret på livscyklusfaser og brugen af maskinen, inkluderer FarmSight Services-pakker* fjernovervågning af maskiner** og diagnosticering udført af din forhandlers eksperter for at hjælpe dig med at holde din maskine, som du ønsker den: optimalt ydende.

 

Basispakke

Du vil modtage hjælp til skræddersyet indledende maskinopsætning og brugerinstruktioner. Inkluderer kontinuerlig maskinovervågning udført af forhandlerens eksperter via fjerndiagnosticering.

Select

Select giver dig fuld udnyttelse af den sidste nye viden, som din forhandlers eksperter ligger inde med, samt fabriksdata. Ud fra data i realtid fra dine maskiner får du løbende anbefalinger til, hvordan du kan sikre, at din maskine altid fungerer og er i perfekt stand.

Premium

Med Premium drager du fordel af reducerede driftsomkostninger og øget maskinydelse, baseret på data og ekspertviden – udført på stedet eller med de mest moderne fjernsupport-værktøjer.

Ultimate

Ultimate øger din oppetid til et helt nyt niveau. Hav ro i sindet med optimal service baseret på data og ekspertviden, inklusive garanteret oppetid for dine maskiner.

 

Eksempler på FarmSight Services

Nedenfor angives forhandlerens serviceydelser, der kan være omfattet i FarmSight Services-pakker. Hvad enten det drejer sig om fjernovervågning af maskinen, opbakning for optimal maskinydelse eller vedligeholdelse med originale reservedele, så holder vi dig dækket!

 

Fjernovervågning af maskinen

Fjernovervågning af maskinen

Maskinens driftstilstand fjernovervåges af forhandlerens specialister ved hjælp af John Deere Connected Support værktøjer som Expert Alerts og Machine Dashboard. Hvis værktøjerne indikerer, at der er noget i vejen med maskinen, vil du omgående blive kontaktet og modtage netop den proaktive støtte du har brug for, for at minimere risikoen for nedetid, så du fortsat kan koncentrere dig om dit arbejde.

Fjernopbakning til maskinopsætning

Fjernopbakning til maskinopsætning

Ved hjælp af værktøjet Remote Display Access kan tiden for maskinopsætningen reduceres betydeligt, idet forhandlerens eksperter kan oprette forbindelse til skærmen i kabinen og således hjælpe dig med opsætningen. Det gør det også muligt for din forhandlers ekspert at støtte dig i at opnå forbedret ydelse, og gør det meget nemmere for dig at kommunikere med din forhandler, hvis du oplever problemer, hvilket er endnu en faktor for optimale oppetider.

Expert Check

Expert Check

En grundig inspektion af din maskine udført af din vores forhandlers eksperter. Ud fra en særlig John Deere tjekliste udarbejdes en grundig teknisk vurdering af maskinens tilstand, og du får gode råd til, hvordan du kan maksimere driftstiden næste sæson.

Maskinoverdragelse oplæring

Maskinoverdragelse /oplæring

En times førerkursus hos din forhandler. Kurset sætter fokus på de vigtigste produktivitetsegenskaber for din maskine, og du vil blive sat ind i, hvordan du skal bruge dem for at optimere driften.

Find forhandler

Hvordan opnår jeg dette?

Besøg din forhandler i dag

Kontakt os

* Fås kun hos deltagende forhandlere. Det nøjagtige serviceomfang afhænger af de enkelte forhandleres tilbud.

** Alle fjerntjenester kræver JDLink telematics modulet, et aktivt abonnement og dit samtykke.