Pressemeddelelser   25 juni 2020

JDLink telematik nu standard for 6R-serien

Mannheim, 25. juni 2020 – Som en direkte følge af vores kunders krav om maksimal driftstid kan John Deere meddele, at fra og med den 7. juli 2020 vil alle nye 6R-serie traktorer være udstyret med JDLink telematik som standard.

JDLink giver ikke bare mulighed for trådløs dataoverførsel mellem traktoren og Operations Centre på MyJohnDeere.com og dermed mindre tidsforbrug til opsætning ude i marken takket være AutoTrac Online (forudsætter abonnement på JDLink Connect). Løsningen giver også adgang til uforlignelige og velafprøvede Connected Support værktøjer, som er med til proaktivt at sikre maksimal driftstid for maskinen.

Denne teknologi er udtryk for John Deeres store bestræbelser på at hjælpe sine kunder i deres arbejde, uden der skal gås på kompromis, og omfatter også fjernmaskinovervågning og eksklusive Expert Alerts, der er med til at løse potentielle maskinproblemer, før de opstår.

Der er der desuden med trådløs dataoverførsel ikke nogen nemmere måde at få oplysninger om opsætning og styrespor fra Operations Center sendt direkte til traktorens skærm eller uploadet dokumentationsdata (forudsætter abonnement på JDLink Connect).