Pressemeddelelser   01 januar 2020

Ny Gator er den mest komfortable nogen sinde

Ny Gator 2020

John Deeres nye Premium model XUV 865R Gator er den mest komfortable model, der nogen sinde er produceret i selskabets populære sortiment af terrængående transportere. Denne dieseldrevne model på 23 hk kombinerer den velkendte høje ydeevne for XUV 865M med en bred vifte af ekstra tilbehør og egenskaber inklusive et luksuriøst kabinemiljø.

Standardspecifikationerne inkluderer konstant variabel transmission med “on-demand” 4-hjulstræk, servostyring, uafhængigt ophæng på alle 4 hjul samt et elektrisk system forberedt til tilbehør. Den lydsvage komplet udstyrede kabine har sæder i kvalitet som bilsæder til op til 3 personer ved terrængående kørsel samt letbetjente dørhåndtag, forrude som kan åbnes helt og et velgennemprøvet ekstremt effektivt varme-, ventilations- og airconditionsystem.

Derudover er kabinen udstyret med et lækkert flødebrunt indtræk, som er blevet omdesignet i en mere ergonomisk fordelagtig retning, med brugervenlige betjeningselementer, som ligner dem i din bil, bekvemt placeret centralt på instrumentpanelet. Det strømlinede tag leder vandet til yderkanterne, og både de kraftige frontlygter og baglygterne er placeret under tagkanten, hvor de sidder godt beskyttet.

R-modellens specifikationer omfatter desuden en komplet lukket kabine med en bred vifte af indbydende standardtilbehør inklusive justerbart 40/60 bænkesæde, justerbart rat, solskærme, vinduesvisker/vasker samt ledningsføring og stik til brug af tilbehør samt LED-lygter med fjernlys og nærlys.

XUV 865R Gator er drevet af en 854 ccm 3-cylindret væskekølet OHV dieselmotor, der yder 23 hk ved 3600 o/min med en tophastighed på 50 km/t i det høje gearområde. Det ægte 4WD system har et automatisk låsende frontdifferentiale og elektronisk vippekontakt på instrumentbrættet for let betjening.

Køretøjets robuste ramme suppleres af uafhængigt ophæng på alle 4 hjul. Dette sikrer en uhyre behagelig køreoplevelse og optimale lastbærende egenskaber i et krævende terræn uden at gå på kompromis med kørekvaliteten eller køretøjets stabilitet.

Det alsidige luksuslad er udført i et robust kompositmateriale, som er støjreducerende og rust- og buleresistent. Bagsmækken er udstyret med et smart håndtag og baglygterne kan udstyres med effektiv beskyttelse som ekstraudstyr. Transportladet kan let konverteres til helt fladt lad, hvor ladsiderne afmonteres, og har en lastkapacitet på 454 kg, mens køretøjets trækkapacitet er på 900 kg, og nyttelasten er på 680 kg.

For at øge alsidigheden kan den nye John Deere XUV 865R Gator udstyres med en bred vifte af tilbehør lige fra sneskraber til spil, og den er desuden udstyret med en stor 42-liters brændstoftank, så du kan køre længere mellem optankningerne.

Ny Premium Gator XUV 865R