Ny online butik til John Deeres europæiske fans

En ny online butik med merchandise er åbnet for John Deeres europæiske kunder og fans. Butikken har fået et nyt og opdateret design og en forbedret brugergrænseflade og erstatter således den gamle online shop, der åbnede i 2007. John Deeres brand er så populært, at JD merchandise når ud til mange fans, der ikke nødvendigvis har tilknytning til landbrug eller landbrugsmaskiner. Shoppen rummer nu over 1.000 forskellige varer og inkluderer bl.a. kontorudstyr, ure, radioer, praktisk arbejdstøj og smart beklædning, smukt forarbejdede legetøjstraktorer og utallige andre gaver og praktiske ting til brug i hjem og have.

John Deeres licensprodukter er skabt med den samme opmærksomhed omkring detaljer og høj kvalitet, der traditionelt er forbundet med udstyr fra John Deere. Blandt nyhederne i 2013-kollektionen er nye, detaljerede modeller til samlere, legetøj og køretøjer til børn samt et nyt design inden for John Deere beklædning. Igennem årene er mange handlende kommet med ideer til nye varer. Mange af disse varer, som f.eks. John Deere sengetøj, er blevet ført ud i livet og kan nu købes i online butikken.

Den nye online shop supplerer den merchandise, der findes hos de lokale John Deere forhandlere. For at finde din nærmeste forhandler, klik på forhandler-linket øverst på hjemmesiden.

Besøg den nye online shop

John Deere GmbH & Co. KG
Region 2 Sales & Marketing Center