XUV 855D Gator med ny servostyring

For endnu højere ydelse i en række forskellige miljøer kan John Deere’s XUV 855D Gator 4x4 transportkøretøj nu leveres med servostyring. Herved bliver styringen langt lettere i forhold til modeller uden denne funktion.

Hele John Deeres Gator-serie, med undtagelse af den mindste CX-model, kan nu også for første gang leveres med PowerGard Protection. John Deere PowerGard er en nem løsning til servicering og reparation af dit udstyr, der er beregnet til at hjælpe Gator-ejere med at budgettere de samlede omkostninger ved ejerskab. Takket være to års garanti som standard og PowerGard Protection, er det muligt at få op til i alt fire års dækning af køretøjet.

Den nye, fabriksmonterede servostyring (EPAS) er standard på modeller i oliven/sort, mens det er ekstraudstyr på grønne/gule modeller. Systemet har en anti-kickback funktion og hastighedsføler - jo hurtigere du kører, jo mere følsom bliver styretøjet, der kontrolleres af en drejningsmomentføler og en indbygget computer. Udformningen af styretøjet reducerer desuden dækslid på hårde overflader samt slider mindre på græsunderlag.

Den 25 hk XUV 855D Gator er med en tophastighed på 52 km/t det hurtigste og kraftigste transportkøretøj i John Deeres serie. Den er udstyret med firehjulstræk, der aktiveres med en elektrisk kontakt på instrumentbrættet. Desuden har den dobbelt A-arm affjedring for og bag, hvor den bagerste kan justeres. Frihøjden er 267 mm, total bæreevne er 635 kg, og trækevnen er 680 kg.

Gatorens standard ROPS-ramme med fire stolper kan opgraderes til en deluxe kabine med vinduer, og blandt det øvrige ekstraudstyr er værktøjskasser og transportkasser med ruminddeling, et frontmonteret safarigitter og beskyttelsesbøjle.

John Deere GmbH & Co. KG
Region 2 Sales & Marketing Center
John-Deere-Str. 70 • 68163 Mannheim • Tyskland

PR
Dr. Oliver Neumann
Tel:+49 (0) 621 829-8161 • Fax: 829-8300
E-mail: NeumannDrOliver@JohnDeere.com

Copyright © 2017 Deere & Company.  Alle rettigheder forbeholdes.