FarmSight servicepakker optimerer driftstid og sænker omkostninger

Berlin, august 2013 - John Deere FarmSight, der blev lanceret for to år siden, består af tre hovedelementer: John Deere maskiner, intelligent AMS præcisionsteknologi til landbrug og innovative forhandlertjenester. John Deere FarmSight Services, der leveres gennem forhandlernetværket, kan levere håndgribelige resultater og giver kunderne værdi ved at øge maskinernes driftstid og sænke driftsomkostningerne.

1. Mange John Deere maskiner leveres fra fabrikken med ISOBUS, GreenStar præcisionskomponenter til landbrug eller som AutoTrac-parate så styringsdokumentation, kortlægning af udbytte og maskinstyrings- og kontrolsystemer nemt kan installeres og indstilles i marken.
  2. Der findes innovativ AMS teknologi til rådighed for trådløs kommunikation mellem maskinerne, John Deere's forhandlere og bedriften, der muliggør fjernopbakning, proaktiv vedligeholdelse og administration af maskinflåder. Uanset om der kræves sammenkobling eller en høj grad af præcision, kan John Deere levere en komplet serie af løsninger fra en og samme leverandør og fuldt integreret i maskinerne.
  3. John Deere FarmSight servicepakker fra den lokale John Deere forhandler kan tilføre betydelig værdi til bedriftens forretning enten gennem optimering af maskiner og logistik eller ved at levere grundlag for forretningsmæssige beslutninger.

F. eks. er der JDLink rapporter og kundeanbefalinger til undersøgelse af maskiners udnyttelse, timer driftstid og gennemsnitlig belastning af motorer. Ved hjælp af disse kan forhandleren foreslå, at kunden bør holde øje med ledig maskinkapacitet, overveje øget brug af guidancesystemer og i sidste ende at skifte til en mere brændstoføkonomsk køremåde. Ændringer indenfor blot disse tre områder kan hjælpe til en betydelig reduktion af driftsomkostningerne.

Med John Deere's fjernadgang til skærm (RDA) kan forhandlerne se GreenStar 3 2630 skærmen i kabinen og rådgive føreren om, hvordan indstillinger for traktor og redskab korrekt bør være. Forhandleren kan også undervise føreren eller lade tredjepart udføre undervisningen. Den trådløse sammenkobling mellem føreren i marken og forhandleren giver betydelige tidsbesparelser og fører til øget driftstid for maskinen.

MyJohnDeere.com – den nye webportal

MyJohnDeere.com er beregnet til at fungere som kundernes centrale webportal, hvor de kan få adgang til en række forskellige maskin- og forretningsrelevante applikationer, der kan hjælpe dem med at tage beslutninger i det daglige.

Et enkel login fører til de forskellige John Deere apps som JDLink og StellarSupport. MyJohnDeere.com inkluderer også en ny driftscenter app, der giver et hurtigt overblik over, hvor alle maskiner aktuelt befinder sig, og et kort der viser, hvordan arbejdet skrider frem med de forskellige maskiner.

Indenfor MyJohnDeere.com er der også udviklet et nyt styringssystem til data og konti, der sikrer en sikker behandling og beskyttelse af data. Konti er opsat således, at det kun er kunden, der kontrollerer adgangen til dataene.