SupportopkoblingAMS (Agricultural Management Solutions)

  • Mere tid i marken, mere driftstid for maskinen
  • I tilfælde af problemer: hurtigere fejlfinding og reparation takket være maskinens opkobling
  • Registrering af visse maskinproblemer, allerede før de kan give andre skader
  • Fjernstyret opbakning til indstilling af maskiner og redskaber samt optimering, når behovet opstår
Udskriv

Fordelene ved maksimal driftstid

Start hver dag med den gode fornemmelse, at der bliver taget vare på dig og dine maskiner af eksperter med stor erfaring i fjernstyret service.

John Deere forhandlere har adgang til flere forskellige unikke fjernstyringsværktøjer, der er på forkant med udviklingen, så de kan give dig den værdifulde opbakning, du har brug for til at kunne optimere maskinernes ydelse og maksimere driftstiden. De fleste af vores maskiner er udstyret med 5 års opkobling fra fabrikken, så vores forhandlere kan levere de værktøjer, der er beskrevet på modsatte side. Få din forhandler til at hjælpe dig med at vælge en FarmSight serviceaftale, der passer til lige netop dine behov, og give din accept, så du kan komme i gang.

Remote Display Access

Med Remote Display Access kan din forhandlers ekspert kobles på din skærm i førerkabinen og assistere med opsætning, optimering af ydeevne eller fejlsøgning af maskinen, selv ISOBUS-redskaber. Der er ingen grund til at vente på en aftale ude i marken, i stedet får du direkte hjælp, uden der løber ekstra omkostninger på til kørsel.

Service Advisor Remote

Med Service Advisor Remote kan din forhandler verificere og sikre installation af de sidste nye softwareopdateringer, aflæse fejlkoder på anmodning eller udføre forskellige registreringer for at understøtte indledende fejldiagnoser meget hurtigere og mere omkostningseffektivt end ved besøg i marken.

Expert Alerts

Expert Alerts, vores sidste nye systemfornyelse, er baseret på softwarealgoritmer, der kan forudsige visse kommende problemer, før de får en negativ effekt eller forårsager skader. Når oplysninger om fejl og eventuel reparation genereres automatisk, kan forhandlerens serviceteknikere reagere hurtigere, og dermed kan nedetid reduceres væsenligt.

Maskintilstandens overvågning

Instrumentbrættet i vores maskiner viser din forhandler de fejlkoder, der kan være tale om, i realtid. På den måde kan medarbejdere med speciale i at yde fjernstyret service hurtigere end nogensinde før reagere og hjælpe dig med at løse eventuelle problemer.