SupportopkoblingPræcisions-landbrugsteknologi

  • Maksimer maskinens oppetid:
    Start din arbejdsdag i sikker forvisning om at der bliver taget hånd om både dig og din maskine af erfarne og dygtige servicespecialister med fjernopkobling.

Opkoblet support

John Deere forhandlere har adgang til flere forskellige unikke fjernstyringsværktøjer, der er på forkant med udviklingen, som f.eks. Expert Alerts, så de kan give dig den værdifulde opbakning, du har brug for til at kunne optimere maskinernes ydelse og maksimere driftstiden. De fleste af vores maskiner er udstyret med 5 års opkobling fra fabrikken, så vores forhandlere kan benytte de nødvendige værktøjer, dersom du har givet dit samtykke.

Tilsluttet support

Fjernopbakning til maskinopsætning

Ved hjælp af værktøjet Remote Display Access kan tiden til maskinopsætningen reduceres betydeligt, idet forhandlerens eksperter kan oprette forbindelse til skærmen i kabinen og således hjælpe dig med opsætningen. Det gør det også muligt for forhandlerens ekspert at støtte dig i at opnå forbedret ydelse, og gør det meget nemmere for dig at kommunikere med din forhandler, hvis du oplever problemer, hvilket er endnu en faktor for optimale oppetider.

Tilsluttet support

Maskinoverdragelse med oplæring

Specifik føreroplæring hos din forhandler. Kurset sætter fokus på de vigtigste produktivitetsegenskaber for din maskine, og du vil blive sat ind i, hvordan du skal bruge dem for at optimere driften.

Tilsluttet support

Fjernovervågning af maskinen

Maskinens driftstilstand fjernovervåges af forhandlerens specialister vha. John Deere’s supportopkobling med værktøjer som Expert Alerts og Machine Dashboard. Hvis værktøjerne indikerer, at der er noget i vejen med maskinen, vil du omgående blive kontaktet og modtage netop den proaktive støtte, du har brug for, for at minimere risikoen for tab af driftstid.

Tilsluttet support

Expert Alerts

Expert Alerts, vores sidste nye systemfornyelse, er baseret på softwarealgoritmer, der kan forudsige visse kommende problemer, før de får en negativ effekt eller forårsager skader. Når oplysninger om fejl og eventuel reparation genereres automatisk, kan forhandlerens serviceteknikere reagere hurtigere, og dermed kan nedetid reduceres væsentligt.