LEDELSE & ADMINISTRATION

Management & Administration

Rygraden ved succes. Karrieremuligheder hos John Deere forhandlere.

Enhver velfungerende forretning kræver en stærk ledelse, effektiv styring og fremragende støtte fra baglandet. John Deere forhandlere har brug for talentfulde mennesker med forskellige forretnings- og personaleledelsesevner, der hjælper med medarbejderengagement, god kundeoplevelse og forretningsvækst. Du arbejder med mennesker på tværs af hele forhandlervirksomheden og yder vigtig støtte til den daglige forretning og planlægning. Som manager kan du lede et team af mennesker og spille en vigtig rolle i aktuelle og fremtidige forretningsbeslutninger.

Find en John Deere forhandler i nærheden og se de aktuelle muligheder:

Vælg og kontakt din forhandler

  • Ansvarlighed

    Vores kunder regner med os, og hver dag gør vi vores bedste for at imødekomme deres forventninger og hjælpe dem med at få succes.

    Ansvarlighed
  • Toppræstation

    At lede for fremtiden med en kan-alt-holdning - det er vores vinderformel.

    Toppræstation
  • Team spirit

    Sammen kan vi opnå rigtigt meget mere!

    Team spirit

Typiske job inden for ledelse & administration

Butikschef


Du leder en forhandlerbutik med overordnet ansvar for kundeoplevelsen, afsætningspræstationen og medarbejderengagementet.

Økonomichef


Du leder og kontrollerer alle økonomiske aktiviteter i organisationen og overvåger daglige administrationsaktiviteter.

Personalechef


I denne rolle leder du alle HR-relaterede områder for organisationen – lige fra implementering af politikker, overholdelse af lokale love og regulativer og styring af medarbejderengagement.

Marketingchef


Du styrer forhandlerens brandimage og -bevidsthed og klarer også taktiske marketingstrategier for at promovere produkter og tjenester.

Kreditkoordinator


Du koordinerer alle finansieringsaktiviteter ved at arbejde tæt sammen med salgsteamet og John Deeres finansafdeling. Det er altafgørende for dig at sikre, at alle kunder serviceres med en høj kvalitet og en klart kommunikeret finansieringsproces.

IT-koordinator


Du koordinerer alle bestræbelser med hensyn til teknologirelateret produkt- / servicevalg, opsætning, support, kommunikation og databeskyttelse for at assistere kolleger, så de kan gennemføre deres arbejde effektivt.

Service-, salgs- eller reservedelsadministrator


Du er ansvarlig for de processer, der maksimerer effektiviteten i den respektive afdeling.

De jobs og de jobbeskrivelser, der er angivet på denne hjemmeside, er kun eksempler – der kan være forskelle i jobs, der er tilgængelige hos forhandlere. Alle diskussioner om ansættelsesforhold hos forhandlere er udelukkende mellem ansøgeren og forhandleren, og det samme er efterfølgende ansøgninger om ansættelse og jobsamtaler.