Coronavirus Update Center

John Deere Information

Vi støtter dem som holder hjulene i gang.

COVID-19-pandemien giver os alle uforudsete udfordringer. Vi er forpligtet til at passe på det samfund som vores medarbejdere, kunder, forhandlere og leverandører bor og arbejder i. Vi bestræber os på at fortsætte produktionen og tjenesterne til vores kunder, så vidt det er praktisk muligt. Vi takker dem der knokler for at producere mad, vedligeholde vigtige tjenester og holde os i sikkerhed.

Pas på dig selv, og hold dig sund.

John Deere Financial Info

Vi har fuld forståelse for den utryghed, som COVID-19 pandemien måtte skabe for nogle kunder, og vi er her for at hjælpe dem. Hvis nogen eller nogen du kender, har brug for hjælp eller rådgivning, så tag kontakt til John Deere Financial på e-mail: thomas.randers@nordea.com,  tlf. nr.: +45 20 90 66 12 and e-mail: ole.sorensen@nordea.com, tlf. nr.: +45 20 90 66 05.

Connected Support
Fjernovervågning af maskinen

Fjernovervågning af maskinen

Maskinens driftstilstand fjernovervåges af forhandlerens specialister ved hjælp af John Deere Connected Support værktøjer som Expert Alerts og Machine Dashboard. Hvis værktøjerne indikerer, at der er noget i vejen med maskinen, vil du omgående blive kontaktet og modtage netop den proaktive støtte du har brug for, for at minimere risikoen for nedetid, så du fortsat kan koncentrere dig om dit arbejde.

Fjernopbakning til maskinopsætning

Fjernopbakning til maskinopsætning

Ved hjælp af værktøjet Remote Display Access kan tiden for maskinopsætningen reduceres betydeligt, idet forhandlerens eksperter kan oprette forbindelse til skærmen i kabinen og således hjælpe dig med opsætningen. Det gør det også muligt for din forhandlers ekspert at støtte dig i at opnå forbedret ydelse, og gør det meget nemmere for dig at kommunikere med din forhandler, hvis du oplever problemer, hvilket er endnu en faktor for optimale oppetider.

Søg efter reservedele ud fra

search