
Enhver velfungerende forretning kræver en stærk ledelse, effektiv styring og fremragende støtte fra baglandet. John Deere forhandlere har brug for talentfulde mennesker med forskellige forretnings- og personaleledelsesevner, der hjælper med medarbejderengagement, god kundeoplevelse og forretningsvækst. Du arbejder med mennesker på tværs af hele forhandlervirksomheden og yder vigtig støtte til den daglige forretning og planlægning. Som manager kan du lede et team af mennesker og spille en vigtig rolle i aktuelle og fremtidige forretningsbeslutninger.
Du leder en forhandlerbutik med overordnet ansvar for kundeoplevelsen, afsætningspræstationen og medarbejderengagementet.
Du leder og kontrollerer alle økonomiske aktiviteter i organisationen og overvåger daglige administrationsaktiviteter.
I denne rolle leder du alle HR-relaterede områder for organisationen – lige fra implementering af politikker, overholdelse af lokale love og regulativer og styring af medarbejderengagement.
Du styrer forhandlerens brandimage og -bevidsthed og klarer også taktiske marketingstrategier for at promovere produkter og tjenester.
Du koordinerer alle finansieringsaktiviteter ved at arbejde tæt sammen med salgsteamet og John Deeres finansafdeling. Det er altafgørende for dig at sikre, at alle kunder serviceres med en høj kvalitet og en klart kommunikeret finansieringsproces.
Du koordinerer alle bestræbelser med hensyn til teknologirelateret produkt- / servicevalg, opsætning, support, kommunikation og databeskyttelse for at assistere kolleger, så de kan gennemføre deres arbejde effektivt.
Du er ansvarlig for de processer, der maksimerer effektiviteten i den respektive afdeling.
De jobs og de jobbeskrivelser, der er angivet på denne hjemmeside, er kun eksempler – der kan være forskelle i jobs, der er tilgængelige hos forhandlere. Alle diskussioner om ansættelsesforhold hos forhandlere er udelukkende mellem ansøgeren og forhandleren, og det samme er efterfølgende ansøgninger om ansættelse og jobsamtaler.